Pokud vás nebaví hledat odpověď, klidně nám zavolejte nebo napište.

email
Slovenská 2135, Sokolov 356 05 adresa
+420 352 623 623 telefon
+420 352 624 263 fax
  • Obálky a hlavičkové papíry s vaším logem mluví potichu a jasně: „Jsme vyspělá firma.“
  • Vkusné obálky a hlavičkové papíry dodají obsahu vašich dopisů na vážnosti. První dojem bude dobrý a každý další je méně důležitý.
  • Rozjíždíte-li teprve svoji firmu, učiní vaše profesionální korespondenční sada s logem dojem důvěryhodnosti a stability.
  • Nezapomínejte, že se obojí může stát vaším propagačním materiálem. Nepodceňujte sílu obálek a hlavičkových papírů. Zamyslete se nad tím, co byste chtěli říct o svých produktech v každodenní korespondenci.
  • Plakát nesmí šeptat. Bude vystaven drsné konkurenci ostatních plakátu, a proto mu dopřejte vysoký kontrast, ostré barvy a originální motiv.
  • Profesionální plakát umí proměnit i akci lokálního významu v pozoruhodnou atrakci.
  • Nezapomeňte, že plakát může být čímkoliv. Mnoho zákazníků používá naše plakáty jako kalendáře, které si jejich zákazníci rádi pověsí na zeď.
  • Spočítejte si, jak málo návštěvníků vaší akce by stačilo, aby se vám tisk plakátu vyplatil.
  • Žádný reklamní leták nesmí zůstat ve skladě.
  • Použijte jakoukoliv roznáškovou službu jako např. Českou poštu či TNT a oslovte všechny domácnosti či firmy ve svém městě.
  • Využijte služeb adresových databází a vytvořte speciální mailingové akce zaměřené na úzký segment trhu.
  • Vytipujte si akce s vysokou koncentrací cílové skupiny, a zvyšte tak svou naději na úspěch. Navštivte odborné veletrhy či konference a rozdejte své materiály lidem, které budou zajímat.
  • Pod lampou bývá tma. Nezapomeňte na všechna svá prodejní místa. Čeká-li na vás zákazník, zabavte ho svými materiály.
  • Věnujte maximum času jejich obsahu!
  • Formulaci textu zadejte profesionálům, anebo alespoň nechte zkontrolovat jeho stylistickou a gramatickou správnost. Buďte struční, jasní a zábavní.
  • Korekturu svěřte někomu zcela nezaujatému, neboť autor je z jedné strany slepý, z druhé nekritický.
  • Vyhýbejte se sáhodlouhým odstavcům. Rytmizujte text četnými odrážkami a nadpisy.
  • Formulujte cíl letáku a podřiďte mu obsah i formu.
  • Přesně si vymezte cílovou skupinu a zvolte vhodné prostředky k jejímu oslovení. V průběhu celé přípravy letáku myslete na svou audienci. Nenechte se unášet technickými detaily. Mluvte pouze o těch vlastnostech produktů, které mají pro vašeho zákazníka cenu.
  • Nebojte se porozhlédnout po letácích konkurence. Nechte se inspirovat.
  • Soustřeďte se na ty vlastnosti svého produktu, které vás odlišují od konkurence.
  • Vyzvěte k akci! Každý materiál musí skončit výzvou k činu. A propos: Objednáte-li si u nás letáky ještě dnes, dostanete dárek či slevu.
  • Svěřte design profesionálům. Přestože se skvěle vyznáte ve svém oboru, grafické záležitosti raději nechte na grafickém studiu.

Sedm vlastností kvalitního loga

  • jedinečné
  • jednoduché
  • grafické
  • praktické
  • jednoznačné
  • adekvátní

Logo je vaší tváří. Věnujte mu proto extrémní pozornost. Je důležitější, než si myslíte. Logo je první věta, kterou řeknete svému zákazníkovi. Nechtějte ho oslovit sprostě a amatérsky.

Myslete na to, abyste ve všech vizuálních projevech své firmy prosazovali stejný styl. Vaši zákazníci pak nebudou mít problém vás identifikovat i v záplavě mnohých konkurentů.

  • Mějte vždy na vizitce aktuální údaje. V obchodním světě není nic trapnějšího než vizitka přeškrtaná propiskou.
  • Svěřte své vizitky bezpečnému pouzdru, které je ochrání od prachu a nečistot ve vaší kapse.
  • Dbejte na to, aby měl ve vaší firmě vizitky každý, kdo přichází jakýmkoliv způsobem do styku s obchodními partnery.
  • Osvěžte vzhled vizitky vkusným designem, ale nezapomeňte, že vizitka není plakát. V jejím případě platí více než kde jinde, že méně je více.
  • Nezapomeňte na zadní stranu.