Pokud vás nebaví hledat odpověď, klidně nám zavolejte nebo napište.

email
Slovenská 2135, Sokolov 356 05 adresa
+420 352 623 623 telefon
+420 352 624 263 fax

Rozhodně to není tím, že by byly méně kvalitní. Snažíme se racionálně sdružovat menší zakázky a rozpouštět tak fixní náklady mezi více zákazníků. Výsledkem je výrazně nižší cena při stejné kvalitě.

Samozřejmě ano. Jen prosím dbejte na to, aby měl patřičné náležitosti.

Rádi vám osobně poradíme. Náš online ceník obsahuje pouze nejstandardnější produkty. Kromě nich ovšem naše nabídka pokrývá nejširší škálu tiskovin a jiných propagačních médií. Nechte si od nás připravit individuální nabídku .

Doprava po celé ČR je u zakázek nad 1 500,– bez dph zdarma. Do 1 500,– účtujeme 100,– za jednu zásilku.

Nejprve si prohlédněte sekci produkty. Nemůžete-li najít produkt vašeho srdce, pošlete nám individuální poptávku. Kdykoliv se budete cítit ztraceni, kontaktujte nás prosím – nemáme nic jiného na práci než se o vás postarat.

Doufáme, že neexistuje nic jednoduššího. Připravili jsme pro vás obsáhlý online ceník základních produktů. Máte-li raději něco v ruce, rádi vám jej zdarma zašleme. Nenajdete-li v ceníku to, co hledáte, anebo nechce-li se vám ceníkem listovat, kontaktujte nás. Není to žádná ostuda, naopak nás tím potěšíte.

Opatříte-li svůj tisk UV laminací, zaručujeme vám minimálně 18 měsíců barevně stabilní profil.

Ano a rádi. Fólii vám pečlivě nalepíme na výlohu nebo auto. Stejně tak vám připevníme banner na fasádu domu či kamkoliv si budete přát.

  • banner
  • mesh banner
  • PVC samolepící fólie
  • billboardový papír
  • fotopapír

Nejjednodušší odpověď je, že formát není ničím omezen. Potisknout jsme schopni několikametrový banner. Jednotlivé vytištěné pruhy lze totiž spojit do jedné velké plochy. Šířka jednoho tiskového pruhu může být maximálně 130 cm. Chcete-li tedy plachtu bez spojů, nesmí její šířka (délka může být jakákoliv) přesáhnout 130 cm.

  • Přetisky

Přetisky jsou ošidné. Máte-li pro nějaký objekt zatrhnutý přetisk, nezapomeňte si zkontrolovat náhled přetisků. V opačném případě se vám bude zdát, že jste vytištěný materiál snad ani nedělal vy.

  • Vlasové obrysy

Vycházejí na každé tiskárně jinak, a proto se jich raději vzdejte. Místo nich zkuste 0.25 bodů.

  • Eps v epsu

Někdy to vyjde, ale většinou je výsledkem postscriptová chy­ba.

  • Obrázky v duotónu

Stejně jako u RGB obrázků i zde platí, že je raději převeďte do CMYK.

  • Rámečky

Pokud vám to vaše designerské svědomí dovolí, zapomeňte na rámečky krajů tiskoviny.

V naší praxi existují dvě černé barvy. První nazveme lehkou a druhou těžkou černou. Lehká černá CMYK (0,0,0,100) se používá na tisk textů, drobných linek a jemných vektorových objektů. Není vhodná pro tisk větších černých ploch, protože technologie ofsetového tisku vede k pruhování. Naproti tomu těžká černá barva CMYK (40,0,0,100) se používá na větší černé plochy, kde svým složením nejlépe eliminuje problém pruhování.

Pracujete-li v jakémkoliv vektorovém programu jako např. Adobe Illustrator, InDesign nebo Freehand, nezapomeňte před exportem do .pdf všechny fonty převést do křivek. Drobné texty musí být připraveny pouze v jedné ze čtyř základních barev, tj. např.: (100,0,0,0) nebo (0,0,0,100). Texty by neměly být menší než 7 bodů.

Textové efekty ve Freehandu jako např. podtrhnutý text, stíny, přeškrtnutí způsobují v procesu předtiskové přípravy nestandartní chování.

Máte-li na výběr, nechte si veškeré psaní textů do vektorových programů. Text psaný ve Photoshopu není nikdy tak ostrý a při bližším zkoumání vypadá neprofesionálně.

Všechny obrázky pro ofsetový tisk musí být převedeny do CMYK a mít rozlišení 300 dpi. Pokud je to možné, dávejte vždy přednost formátu TIFF před formáty GIF nebo JPG.

Dbejte na to, aby všechny objekty (především obrázky) byly uloženy v CMYK. Všechny obrázky uložené v RGB budou převedeny do CMYK, což může podstatně změnit jejich barevnost.
Žádná z barev by neměla obsahovat méně než 10% cyanu, magenty, yellow nebo black. Součet procent jednotlivých barev by neměl překročit 225%.

Soubor má jednu z následujících koncovek:
.psd, .tiff, .pdf, .ai, .indd, .cdr.

Je velikost dokumentu správná?
Jsou na všech stranách přesahy min. 2mm?
Je vše podstatné min. 6mm od okrajů stránky?

Tiskové podklady do 10mb je možné zaslat emailem. Větší data prosím posílejte přes úschovnu, anebo se nás zeptejte na přístup na náš ftp server.

Díky výseku se ve svém návrhu nemusíte omezovat na nudné pravoúhlé tvary. Jste-li majitelem restaurace, rádi vám vysekneme vizitku do tvaru pečeného bažanta. Vlastníte-li penzion U Kapra, proč si neudělat pohlednice třeba ve tvaru takového … pstruha?

K výseku je nutné vyrobit výsekovou formu, kterou je pak možno opakovaně používat při dotiscích.

  • Natírané křídové papíry

Křídové papíry všichni dobře znáte. Možná ale nevíte, že jsou poměrně levné, což jim ovšem nebrání, aby v dokonalé ostrosti reprodukovaly tisk. Báječně se hodí všude tam, kde záleží na přesnosti a dokonalém kontrastu tisku. Dělí se na matné a lesklé a k dispozici jsou v široké škále od 70 až do 350 g/m2.

  • Nenatírané bezdřevé papíry

Jsou hrubší na omak a působí přírodněji než křídy. Dobře se na ně píše a všichni je znají z kopírek, bloků či účtenek. Dodávají se také ve všech možných gramážích a jsou ideální pro tisk hlavičkových papírů, obálek či neotřelých tiskovin.

  • Speciální papíry

Speciálů je tolik, že se v nich nikdo na světě nevyzná. Můžete si však být jisti, že máte-li nějakou netradiční představu, určitě pro ni existuje nějaký ideální speciální papír.

Je možné, že se vytištěné barvy budou lišit od těch, které vidíte na svém monitoru. Pouze velice drahé monitory s pečlivě provedenou kalibrací dokážou reprodukovat barvy opravdu věrně. Chcete-li si ušetřit nepříjemné zklamání, požádejte nás o zaslání kontrolního nátisku, který je u větších zakázek zdarma. Nátisk téměř dokonale simuluje průběh tisku a pomůže vám náhlednout do budoucnosti vaší zakázky.

  • Vazba V1 (šitá na dvě skoby)

Znáte ji ze školních sešitů, týdeníků Respekt, Reflex, Týden apod. Je velice pevná, levná a komfortní. Pro větší bloky je ovšem nepoužitelná.

  • Vazba V2 (lepená s měkkými deskami)

Znáte ji z velkých časopisů pro ženy, jako jsou Cosmopolitan či Elle. Občas má problémy s trvanlivostí. O to lépe ovšem vypadá. Je dražší než V1 a použitelná pouze pro tiskoviny určitého minimálního rozsahu.

  • Vazba V4

Na první pohled jako by vypadla z oka vazbě V2, ale ve skutečnosti se od ní liší důkladným prošitím jednotlivých složek. Je hezká, trvanlivá a trošičku drahá.

Není toho moc, ale když se na něco zapomene, je zle. Chcete-li jednoznačnou cenovou nabídku, nezapomeňte uvést následující specifikace. Pokud si u nějaké z nich nejste jisti, rádi vám poradíme.

  • formát
  • rozsah (počet stran)
  • vazba (je-li nějaká)
  • druh a gramáž papíru
  • zpracování (laminace, UV lak, výsek apod.)
  • náklad (počet kusů)

Komu tahle otázka nepřijde divná, ať čte dál. Lidé si většinou pletou list a stránku. Uvádějte prosím vždycky počet stránek.

Leták A5 se skládá z jednoho listu a dvou stránek. Amen.

CMYK barvy jsou určitou kombinací čtyř základních barev a 99% všech barevných tiskovin, které se vám kdy dostaly do rukou, byly tištěny právě v CMYK. Naproti tomu přímé barvy jsou speciálně namíchané barvy podle daného vzorníku. Jelikož odstíny některých barev v režimu CMYK lehce kolísají, používá se pro tisk klíčových prvků (logo) právě přímá barva. Zákazník tak má stoprocentní jistotu, že se vytištěný odstín bude přesně shodovat s požadavky v design manuálu.

CMYK je anglická zkratka 4 základních tiskových barev: cyan, magenta, yellow a black. Kombinací těchto barev získáváme všechny dostupné barevné odstíny. Je-li tedy tisk čtyřbarevný, je zároveň plnobarevný. Veškeré barevné fotografie se tisknou kombinací čtyř barev.

Číslo před závorkou udává počet tiskových barev na první straně, číslo za závorkou na straně zadní.
2/2 – oboustranný dvoubarevný tisk
3/0 – jednostranný tříbarevný tisk
4/4 – oboustranný plnobarevný tisk

  • Obálky a hlavičkové papíry s vaším logem mluví potichu a jasně: „Jsme vyspělá firma.“
  • Vkusné obálky a hlavičkové papíry dodají obsahu vašich dopisů na vážnosti. První dojem bude dobrý a každý další je méně důležitý.
  • Rozjíždíte-li teprve svoji firmu, učiní vaše profesionální korespondenční sada s logem dojem důvěryhodnosti a stability.
  • Nezapomínejte, že se obojí může stát vaším propagačním materiálem. Nepodceňujte sílu obálek a hlavičkových papírů. Zamyslete se nad tím, co byste chtěli říct o svých produktech v každodenní korespondenci.
  • Plakát nesmí šeptat. Bude vystaven drsné konkurenci ostatních plakátu, a proto mu dopřejte vysoký kontrast, ostré barvy a originální motiv.
  • Profesionální plakát umí proměnit i akci lokálního významu v pozoruhodnou atrakci.
  • Nezapomeňte, že plakát může být čímkoliv. Mnoho zákazníků používá naše plakáty jako kalendáře, které si jejich zákazníci rádi pověsí na zeď.
  • Spočítejte si, jak málo návštěvníků vaší akce by stačilo, aby se vám tisk plakátu vyplatil.
  • Žádný reklamní leták nesmí zůstat ve skladě.
  • Použijte jakoukoliv roznáškovou službu jako např. Českou poštu či TNT a oslovte všechny domácnosti či firmy ve svém městě.
  • Využijte služeb adresových databází a vytvořte speciální mailingové akce zaměřené na úzký segment trhu.
  • Vytipujte si akce s vysokou koncentrací cílové skupiny, a zvyšte tak svou naději na úspěch. Navštivte odborné veletrhy či konference a rozdejte své materiály lidem, které budou zajímat.
  • Pod lampou bývá tma. Nezapomeňte na všechna svá prodejní místa. Čeká-li na vás zákazník, zabavte ho svými materiály.
  • Věnujte maximum času jejich obsahu!
  • Formulaci textu zadejte profesionálům, anebo alespoň nechte zkontrolovat jeho stylistickou a gramatickou správnost. Buďte struční, jasní a zábavní.
  • Korekturu svěřte někomu zcela nezaujatému, neboť autor je z jedné strany slepý, z druhé nekritický.
  • Vyhýbejte se sáhodlouhým odstavcům. Rytmizujte text četnými odrážkami a nadpisy.
  • Formulujte cíl letáku a podřiďte mu obsah i formu.
  • Přesně si vymezte cílovou skupinu a zvolte vhodné prostředky k jejímu oslovení. V průběhu celé přípravy letáku myslete na svou audienci. Nenechte se unášet technickými detaily. Mluvte pouze o těch vlastnostech produktů, které mají pro vašeho zákazníka cenu.
  • Nebojte se porozhlédnout po letácích konkurence. Nechte se inspirovat.
  • Soustřeďte se na ty vlastnosti svého produktu, které vás odlišují od konkurence.
  • Vyzvěte k akci! Každý materiál musí skončit výzvou k činu. A propos: Objednáte-li si u nás letáky ještě dnes, dostanete dárek či slevu.
  • Svěřte design profesionálům. Přestože se skvěle vyznáte ve svém oboru, grafické záležitosti raději nechte na grafickém studiu.

Sedm vlastností kvalitního loga

  • jedinečné
  • jednoduché
  • grafické
  • praktické
  • jednoznačné
  • adekvátní

Logo je vaší tváří. Věnujte mu proto extrémní pozornost. Je důležitější, než si myslíte. Logo je první věta, kterou řeknete svému zákazníkovi. Nechtějte ho oslovit sprostě a amatérsky.

Myslete na to, abyste ve všech vizuálních projevech své firmy prosazovali stejný styl. Vaši zákazníci pak nebudou mít problém vás identifikovat i v záplavě mnohých konkurentů.

  • Mějte vždy na vizitce aktuální údaje. V obchodním světě není nic trapnějšího než vizitka přeškrtaná propiskou.
  • Svěřte své vizitky bezpečnému pouzdru, které je ochrání od prachu a nečistot ve vaší kapse.
  • Dbejte na to, aby měl ve vaší firmě vizitky každý, kdo přichází jakýmkoliv způsobem do styku s obchodními partnery.
  • Osvěžte vzhled vizitky vkusným designem, ale nezapomeňte, že vizitka není plakát. V jejím případě platí více než kde jinde, že méně je více.
  • Nezapomeňte na zadní stranu.

Minimální počet objednaných papírových tašek je 100 ks.

Průměrná cena tašky s plnobarevným potiskem a laminací se pohybuje kolem 30 Kč bez DPH za kus. Cena ale samozřejmě kolísá v závislosti na objednaném množství, velikosti tašky, formách zušlechtění apod. Pro cenovou nabídku prosím zašlete svojí poptávku.

Součástí naší firmy je kreativní grafické studio a rádi vám připravíme originální grafický návrh ušitý na míru.

Samozřejmě. Pro konzultaci správné přípravy tiskových dat nás prosím kontaktujte.

Pro zaslání šablony pro vytvoření vlastního designu nás prosím kontaktujte.

Ano.

Ano, po celé ploše.

Standardní dodací lhůta je 1 týden. V závislosti na velikosti zakázky se však lhůta může měnit. V případě expresních požadavků se vám budeme snažit vyjít vstříc.

Základními papíry pro výrobu tašek jsou buď křídový papír, G-print (podobný křídovému, ale méně natíraný) a nenatíraný ofsetový. K dispozici jsou ale desítky dalších papírů. Rádi vám po konzultaci zašleme vzorky.

  • slepotisk – reliéfní vytlačení loga či jiného grafického elementu
  • parciální UV lak – lakování vysokým lesklým lakem daného grafického elementu
  • horká ražba folií – „tisk“ speciální stříbrnou, zlatou či jinou fólií za vysokých teplot pod vysokým tlakem; touto technologií se dosahuje vysoce lesklého reliéfního efektu

Jedná se o technologii tisku, při níž se pod vysokým tlakem za vysokých teplot vtiskne na papír (či jiných plochý materiál) obvykle zlatá či stříbrná fólie daného tvaru (či podle přání fólie jiné barvy). Nejčastěji se technologie používá pro potisk luxusních papírových tašek. Technologii horké ražby lze ale použít i k zušlechtění běžných tiskovin. Horká ražba fólií umožňuje dosažení vysoce lesklého efektu, který je běžným tiskem nedosažitelný.